Monday, June 29, 2015

Riders Club - Topoloveni Summer Tour

     Desi in mod normal duminica trecuta este rezervata campionatelor nationale din Europa, eu am decis sa nu particip la nici unul dintre cele doua campionate natinonale de sosea din Romania pentru a-mi dovedi neutralitatea in problema penibila a celor doua federatii. Sunt impartial pentru ca sunt baieti buni si de-o parte si de alta, dar parca una dintre federatii are mai multi bulangii..

     Urmatoarea alegere? Topoloveni Summer Tour, desi la prima editie nu am avut emotii in ce priveste organizarea, ca na, era implicat "sefu la trasee" Jughi. A bagat el niste vrajeala cu "98% uscat" dar a fost frumos :))


      Au fost foarte multi participanti, ma bucura chestia asta. Riders Club desi hulit de unii meseriasi faca o treaba foarte buna cu marketarea ciclismului. Caci asa trebuie facut daca ai o strategie, o iei de jos, bagi sportul in capul oamenilor ca in anii urmatori sa existe o baza de selectie pt talente adevarate.

      Profilul traseului de 40 de km nu parea sa contina mari obstacole, in general era urcare usoara dar si 2-3 sectiuni mai abrupte.
      Startul festiv a fost dar in oras iar dupa 2-3km s-a dat drumul la fuga. Stiam ca era ceva plat la inceput, asa ca am preferat sa stau in trena oricui prefera sa ia conducerea cursei pana ma incalzeam.


      Ajungem la primele urcari si cum obiceiurile vechi mor greu, Marian Frunzeanu ataca! se uita inapoi sa consulte pagubele, dar tot cam aia eram, adica eu si Adi Dumitru.
      In continuare imi iau propriul ritm si raman singur, ma mai ajunge Adi de cateva ori, mai schimbam o vorba mai schimbam o trena dar spre final vine o urcare noroioasa unde trebuie sa descalec. Dupa acest sector de push bike raman iar singur.
       La ultimul punct de alimentare prind un bidon de apa in dinti caci bidonul de pe bicicleta mea sarise long time ago. De aici pana la finish stiam ca mai sunt 5 km, asa ca am apasat pedala destul de tare.
       Nici nu m-am linistit bine cand am vazut 1000m ca m-a si surprins adancimea paraului Carcinov pe care trebuia sa il traversam. Flescait dupa garla trec finish-ul primul unde ma uda iar Jughi cu sampanie :d dupa mine a urmat si celalalt Adi de la Giant la vreo 30". Frumos!





     

     

No comments:

Post a Comment