Sunday, June 7, 2015

Cupa orasului Otopeni - Mircea Romascanu

       Sectia de ciclism a cs Otopeni si-a reluat anul asta activitatea si la fel ca in anul in care a fost infiintata (2012) a organizat “Cupa orasului Otopeni – Mircea Romascanu” adica un circuit pe un traseu de 3.5km in orasul Ilfovean.
       Am dorit sa merg pentru ca m-a invitat nea Mircea, omul care m-a ajutat sa fac trecerea din mtb la sosea si care m-a sprijinit sa ma afirm. Sigur ca ne-am mai certat noi dar ne-am si impacat pt ca stim amandoi ca daca nu se desfiinta sectia in 2013 am fi putut face treaba acolo. Fiindu-mi mentor o perioada am apreciat la el personalitatea emafatica care m-a inspirat iar eu l-am impresionat cu cultura mea despre sport.


       In al doilea rand, niste kilometri super intensi de criteriu sunt exact ce imi trebuie in perioada asta a anului.
      La start intelesesem ca se intocmesc separat clasamente u23 si elite si cam toata cursa lumea a mers cu tactica asta in gand. La final am aflat ca a existat o singura categorie la legitimati. Sportivii legitimati au luat startul alaturi de amatorii 18-35, defapt locul 1 a fost ocupat de un amator, Mihai Rusu.
      Prima evadare a fost si cea care a avut succes, cu Alexandru “Poe” Poenaru si Mihai Rusu. Nu le-a dat mai nimeni importanta si au inceput sa ia avans serios. Noul sportiv de la Dinamo, Borta Ceaba (cum s-o scrie..) proaspat adus de Norbert din tinut a muncit sa ii prinda si eu am atacat de cateva ori. Poate reuseam sa ma desprind, poate pregateam atacul altui coleg, era bine ca oricum lansam plutonul mai aproape de evadati.


      Pana la urma n-a mai fost timp sa fie prinsi, a mai atacat si Dan Anghelache din pluton care s-a desprins si terminat cursa pe 2. Sprintul plutonului pt locul 3 a fost castigat de Jughi.
      Daca la seniori Dinamo n-a castigat atunci tinerii Gache Iulian si Levente Barta au spalat “rusinea” cu locul 1 si 2 in cursa de juniori.

      Despre eveniment si organizare totul laudabil. Au fost 2-300 de participanti, Autoritatile locale au sustinut financiar evenimentul si n-a existat taxa de participare, ma bucur ca mai exista si concusuri non-business.

       As fi foarte castigat daca antrenamentul facut mi-ar folosi weekendul urmator la Maratonul Vinului si la Road Grand Tour Infernul Muntelui, ambele fiind evenimente care ma intereseaza si pe care pot sa le castig.

No comments:

Post a Comment