Tuesday, June 16, 2015

Maratonul Vinului - Urlati; Infernul Muntelui - Sinaia

    O sa fie foarte bine, ca un antrenament pentru cursele pe etape, MarVin ma baga in viteza si la Sinaia o sa merg bine. Asa ma gandeam cand m-am hotarat ca in weekend-ul 13-14.06 sa merg si la Maratonul Vinului de la Urlati cat si la Road Grand Tour – Infernul Muntelui la Sinaia. N-a iesit smecheria asa cum am anticipat-o.

   Maratonul Vinului

   Marvin e unul din concursurile mele preferate si pe care l-am castigat editia trecuta, deci daca chiar as fi avut de ales intre cele 2, vinul ar fi avut prioritate.
    Ca in fiecare an, acelasi loc, acelasi traseu, aceeasi caldura, desi am inteles ca a fost mai putin cald ca anul trecut eu am perceput mai acut cele 33c. O fi fost echipamentul asta cu mai mult negru...

    Inca de cum m-am asezat cateva minute in zona de start au inceput sa curga apele pe mine. Ora 10 si start, ajunsi la prima urcare intru primul pe prima panta, mereu e o idee buna sa fii in fata la inceput.
     Trec primii kilometri si in primul rand nu ramanem decat Adrian & Bogdan Dumitru, Dan Anghelache, Dan Crista si Ciprian Comisan. Deci 3 elite si 3 amatori, toata lumea avea loc pe podium deci grupul era multumit sa mearga asa.



     S-a mers in formula asta pana pe ultima urcare cand in urma unor mici accelarari am ramas cu Crista si cu Anghelache. La un moment dat Anghelache a spart si am ramas doar cu Crista, ne-a mai prins Comisan, apoi dupa primele urcari ale ultimei ture iar doar cu Crista, nu ne-am alergat prea tare, eu sufeream de la caldura si n-aveam chef de eforturi extreme, ma gandeam si la cursa se a doua zi.
    Nu ne-am grabit, ne-am stropit cu apa la punctul de alimentare si apoi pe finalul ultimei ture, resiteanul de la Bikexpert a inceput sa mareasca viteza pe terenul valonat, am intrat in ultima urcare cu 10 secunde in urma, l-am prins, dar m-au costat ceva eforturile pana acolo si n-am mai putut sa atac ca sa raman singur.


    Am terminat pe 2 in 2h10’15 la 13 secunde de locul 1. Eu mi-am mai imbunatatit putin timpul fata de anul trecut (mai rapid cu un minut) problema mea e ca si Crista si-a imbunatatit timpul dar cu aproape 12 minute!!





    Infernul Muntelui - Sinaia

    A doua zi la Infernul Muntelui a fost un “off-day” din mai multe puncte de vedere. Am plecat spre infern dupa o seara in care n-am reusit sa dorm bine. Bicicleta o aveam, echipata cu roti si cauciucuri de antrenament, intrucat ramasese vorba ca in ziua concursului sa primesc roti de cursa (si cu pinion de urcare), cumva n-au mai ajuns rotile la mine...
    Inainte de start dupa o discutie cu un prieten care ma pune la punct cu ultimele marlanii desfasurate in eternul razboi al federatiilor ma loveste realitatea aia rece. Anume ca am impresia ca imi pierd vremea incercand sa fac performata dar fiind inconjurat de mediocrii rau voitori. Persoanele astea fac de rusine acest sport superb...



    Tinand cont de astea inca dinainea mi-am dat seama ca situatia nu e ideala, dar nu mi-am pierdut inca speranta. Desi traseul era foarte solicitant si cerea
concentrare maxima. Trebuiau parcurse 9 ture, catarare aprox 4km pe strada Aosta si coborare pe strada Furnica stiam ca o sa se plece tare asa ca imediat m-am repezit in portbagajul masinii cu fotografi.
    Dar pe la jumatatea catararii mi-am dat seama ca in ziua asta chiar nu merge, cand nu merge nu merge si gata. Fac un semn din cot ca ma dau la o parte dar Basso ma incurajeaza putin “stai ma acolo!!”


   Pe coborarea tehnica.. la fel, chiar nu ma puteam concentra. Hotarasc sa fac restul turelor in ritmul meu fara fortari. Ma ajunge Filip din spate pe care incerc sa il ajut facandu-i ritmul pe urcare timp de cateva ture. Restul turelor la fel.. piano, am mai stat de vorba cu lumea, nu aveam de ce sa ma stresez.
   E adevarat ca as fi putut fi favorit sa castig dar... poate data urmatoare!

    

No comments:

Post a Comment