Wednesday, July 8, 2015

Road Grand Tour - Memorial Constantin Vagneti - Ploiesti

    Memorialul Vagneti a fost prima mea cursa de sosea, am participat de curiozitate in 2009. M-am descurcat bine atunci dar nu prea m-a inebunit, nu prea sunt eu prieten cu semifondul.
    Totusi cursa de pe bulevard a ramas o amintire frumoasa si intentionez sa particip de fiecare data cand se va organiza. 



    Constantin Vagneti a fost sustinatorul nr 1 al ciclismului ploiestean cativa ani, eu n-am avut ocazia sa il cunosc, a trecut in nefiinta in 2007, cand eram la inceput in acest sport.

    In editia de anul acesta s-a alergat la gramada, adica toate categoriile de-odata, Pe circuitul de 2km s-a aflat un pluton mare de 200-250 de oameni. Nu m-a incantat chestia asta, dar din fericire nu au fost multe situatii tensionate.
    Din cauza dimensiunii grupului s-a facut si selectia celor mai buni mai greu, oameni prinsi cu o tura care se alipeau din nou plutonului si tot asa...
     Am vrut sa ies de mai multe ori din grup si sa evadez dar nu s-a aratat nimeni interesat, sa mearga cu mine, ciudat ca pe un circuit asa aglomerat poti sa ai succes cu o evadare de 2-3 oameni. Macar am mai animat cursa.


     
     Am mai avut un moment spre sfarsitul cursei cand colegul Filip a atacat dupa adversarul lui nr 1 Basso, dar am fost prea epuizat in momentul respectiv si am ramas in pluton.
     S-a anuntat ultima tura, avand in vedere ca deja nu ma mai aflam pe podium nu mai avea sens sa ma complic asa ca m-am dat la o parte si i-am lasat sa se bata. Bine am facut pentru ca s-a si cazut la sosire.
     Stiu ca n-am povestit prea multe dar nu prea sunt multe de zis :))


No comments:

Post a Comment