Monday, May 11, 2015

Prima Evadare - Bucuresti

   Ma gandeam de ieri sa scriu povestea evadarii insa nu prea aveam idei si am lasat pe astazi cu speranta ca o sa fiu mai inspirat. Ei bine nu sunt... motivul e ca pentru mine Prima Evadare de anul asta a semanat extrem de mult cu editia de anul trecut. Chiar de la start pana la finish.
   La fel ca in ultimii 3 ani am participat la categoria ciclocros, in 2012 am luat locul 1 si de atunci doar locul 2, am eu deci "boala" pe ciclocros... In plus, nimeni de la Giant nu s-a inscris la categoria asta asa ca... hai cu ciclocrosul din nou! De data asta macar am avut o bicicleta mai buna pusa la dispozitie de Nicu "Piticu" Panaitescu, mersi Piticu.



   Ca in fiecare an, primii km ii facem in viteza maxima, apoi se formeaza grupulete. Intr-unul din grupuri il gasesc pe Adrian Moroiu, si el concurent puternic cu ciclocrosul caruia ii propun pentru a ne apropia de primul grup. Adrian e de acord si ne schimbam foarte bine intre noi cativa km.
   Ii prind pe Filip si pe Molnar pe drumul spre palat, Primul grup era foarte aproape, duc cateva trene tari pentru a-i prinde, erau la 20m inaintea noastra, inca un pic si ii prindeam! Pentru mine nu cred ca conta prea mult dar Filip ar fi avut sanse mai mari la locul 1 la categoria lui daca prindea mai devreme.


    De la jumatatea traseului incepe noroiul si tot odata si dificultatile pentru mine. Desi nu am cazut sa ma lovesc, am derapat de n ori...trebuia sa mai opresc sa ies din balti, abia plecam de pe loc.. si tot asa si asa. M-au depasit cam 10 mtb-isti pe a doua parte a traseului. Ce-i drept si eu o lasasem ca moale, pentru ca ma resemnasem cu gandul ca nu mai am timp sa prind adversarul principal de la categoia ciclocross, Stefan "Basso" Morcov. Basso, e un Sven Nys de Romania, doar ca veteranul belgian nu mai are ciclocros Colnago ultrausor ca al lui Stefan :)
     La final locul 2 la ciclocross si 23 overall in 2h5'.. slabut comparativ cu acum cativa ani cand am venit pe 11 overall in 1h55'.



     Merg la Prima Evadare inca de la prima editie din 2009, ce distractie a fost atunci cand am trecut cu Maus, Basso si Postolache primii desi scurtaseram inadvertent vreo 5km din traseu. Ce vina aveam noi ca traseul ala anuntat de 50km avea defapt 55km eram convinsi ca am mers pe unde trebuie :))
    In fine, ce vroiam sa spun e ca la primele editii aparea cate ceva nou, in ultimii ani au cam stagnat lucrurile, acelasi traseu, aceiasi oameni pe podium, doar ordinea lor se mai schimba. Pana si premiile sunt aceleasi, poate doar taxa s-o fi mai marit. Am mai auzit niste comentarii ca este un concurs "greu" daca si 55km pe plat sunt grei ar trebui sa ne apucam de plantat panselute. Nu e greu, e naspa pur si simplu, singurul avantaj e popularitatea si atentia mediatica.
    Acum astept sa reiau antrenamentul imediat ce imi trece durerea de derier!


Fara nicio categorie de varsta! Perfomanta si la 20 30 si 40 de ani.

No comments:

Post a Comment