Sunday, April 19, 2015

Riders Club Ziua B - Cernica

     Iaca si Ziua B de la Cernica! B' deschide seria "clasicelor" plate de primavara din jurul Bucurestiului, mai urmeaza Evadarea si La Broaste. Clasicele astea sunt jucarii cand vine vorba de ciclism adevarat, dar alte curse-antrenament nu am si trebuie sa ma verific cumva si n-am vrut sa lipsesc de la start.
   


     La start au fost foarte multi participanti, peste 1000, mie asta imi confima ca trendul crescator de popularitate al ciclismului isi continua progresia.
     Masele de ciclisti au plecat la numaratoarea inversa a binecunoscutului Mihai Pali, putin asfalt si apoi intrarea padure. Eu eram destul de relaxat, ma tineam de glume, nu ma bateam pe pozitii sa fiu cat mai in fata.
       Am regretat asta pentru ca la un punct cand ma aflam pe partea dreapta a drumului imi sare un voluntar brusc in fata "NUU!! fa stanga!!" alunec pe un sleau si cad, nu e mare belea cazatura, am cazut pe partea unde am cazut si la salina, am dat doar "update" la bubele mai vechi.
       Problema era ca m-au depasit o gramada de rideri mai inceti pe care nu mai puteam sa ii depasesc sa ajung in fata. M-am pus pe fuga..nu am presiunea sa fiu campion la Cernica dar acolo cat de cat trebuie un rezultat


      Pana in ziua cursei am avut bicicleta la reparatii, mi-au pus alte placute de frana care inca nu tineau, a mai urmat o serie de incetiniri/dezechilibrari pana sa ma obisnuiesc cu felul in care raspunde bike-ul. Multe lume am auzit ca a cazut, erau multe sleauri, santuri longitudinale pe traseu. Fiind traseu de viteza ai tendinta de a sta la plasa dar nu vezi si mereu te trezesti cu o surpriza in fata.
     In fine, incep sa recuperez pe la km 20, si apoi ce sa vezi, incepeam sa prind din urma participantii de la proba de agrement...dar stati asa asta nu e tot, mai era si farmaciiia vietiii Catena! Erau si o gramada de parinti inconstienti cu copii fara casca, dupa ce ca faceam o cursa de recupereare la maxim mai trebuia sa am grija sa nu intre si ala micu la spite. Oricum, copiii mult mai fair play decat adultii 2 pe 2 care zice cica "daca te grabesti asa tare de ce nu o iei prin noroi?"  



      Pe malul lacului era un vant teribil, f bine, ma bucuram, in sfarsit un sector de cursa unde poti sa faci diferenta, am pus nasul pe ghidon si am mers la maxim, treceam pe langa oameni de parca stateau pe loc. Inca cativa km prin niste boscheti si gata cursa 1h31' si loc 3 la nivelul 1.
      Am vorbit mai sus ca am mers pentru verificari? deci ce am verificat, pai ca antrenamentul de rezistenta merge. Nu m-am ramolit pe final, dimpotriva, mai vroiam sa fac odata 40 km. O sa continui cu aceleasi antrenamente din ultimile saptamani.

      Urmatoarea o sa fie Prima Evadare, dar eu tot pe alea serioase cu niste dealuri le astept ;)


No comments:

Post a Comment