Monday, August 11, 2014

Riders Club - Soimii Bucegilor - Predeal

       Weekend-ul trecut am intentionat sa merg si la Riders Club – Soimii Bucegilor Predeal si la Road Grand Prix in Bucuresti. Datorita unor treburi personale nu am ajuns decat la Predeal. Iata cum a fost:
       Cursa se tine pe unul din traseele mele preferate. Desi vremea a fost foarte buna in ziua concursului terenul a fost destul de stricat de ploile din zilele ce au precedat evenimentul, chiar mai stricat decat anul trecut cand a plouat cu o zi inainte.


        Am avut de facut doua ture de 21 de km, o urcare de viteza pe drum, o urcare abrupta pe o poteca turistica si o urcare foarte abrupta pe ultima parte a partiei Cocosul.
         Fac incalzirea “aia de la team Sky” 5 min usor 8 min progresiv pana la PL, si inca doua sprinturi. Incalzire care apropo e foarte buna. In timpul incalzirii am sesizat ca picioarele nu chiar in cea mai de varf forma astazi…


          Se da startul dam tura neutralizata prin oras si la baza primei urcari politia si atv-ul se dau la o parte. Imediat apar primele “tactici de echipa” sub forma unor atacuri succesive, genial… asa se castiga la mtb!
          In urma accelerarilor  ne desprindem patru ciclisti care mergem aproape unul de altul pana la finalul primei coborari, aproape de valea Azugii. Pe primul loc se afla Ilies Ferencz, poate n-ati auzit de el, eu l-am observat de cativa ani si e puternic.
          Problema e ca l-am pierdut pe a doua urcare, care era o poteca ingusta loc in care s-a bagat Crista in fata mea, asa a crezut el, ca e mai bine sa duca el ritmul pe urcare in locul meu!
          Dupa cabana Susai, venea o coborare plina de radacini ude foarte alunecoase, locul 1 era cam dus iar eu nu imi risc oasele pt cateva sute de lei in plus la premiu.


           O iau prudent, ma depaseste chiar si locul 4, nicio problema, vine acus’ dealu’.
Pe partie ii apropii, nu mai stiu care era, dar unul impingea la bicicleta, ceea ce inseamna ca nu era foarte puternic, chestia e ca partia aia e asa abrupta (cred ca are 40%) incat nu e mare diferenta daca urci pe bicicleta sau pe langa, eu urcam cu 5-6 la ora iar daca mergeam pe langa mergeam cu 3 la ora dar cu efort mult mai mic.
            Inchei prima tura si incep din nou urcarea de viteza pana la Susai, undeva il prin pe Rene care imi zice ca urmatorul e la 1 min in fata, hm, mai arunc o lopata de carbuni pe foc si imediat il zaresc, prind si depasesc. De aici incolo n-am mai alegat, ca nu as fi mai avut timp sa prind pe nimeni.
            Am reusit totusi sa dau ambele urcari pe partie pe bicicleta, greut cu 27’5 in conditii de panta extrema e mai bun 26”.


             Concursul a fost frumos, o zi excelenta la munte, felicitiari domnului Nae pt organizare!
             Si ceilalti ciclisti Giant au mers bine, Beata si Monica au facut ca de obicei legea la fete. Jughi pe locul 4 si Jozef de 16 ani pe locul 5 foarte aproape de 4. Dan Muraru a fost si el aproape de podium.

           Mi-a parut rau ca n-am putut ajunge la Road Grand Prix, am vazut ca a fost foarte frumos. Dinamo a functionat foarte bine si fara mine:) Norbert si-a facut cadou de ziua lui un loc 3. Bravo!


Adrian Nitu

No comments:

Post a Comment