Saturday, April 12, 2014

Salut si bun venit!

     De ce am ales astazi dintre toate zilele sa public blog-ul meu? Pai ar fi trebuit sa particip la prima etapa din Riders Club – Ziua B la Cernica, insa vremea rea si starea de sanatate fragila m-au facut sa stau acasa, si bine am facut, sau cel putin asta imi spun cei ce au participat.
      In cuvintele celor cu care am vorbit se pare a fost: “crunt”, “sinistru” si “mai rau ca Prima Evadare 2011”.
      La prima evadare 2011 am fost si eu, dar nu mai tin minte nimic, am patimit atunci si amintirile probabil s-au inchis intr-un sertar in capul meu.
      Revenim la ziua Balacelii, multi au zis ca ar fi trebuit amanat, pare o idee buna, si eu as fi de acord, poate cu 2 saptamani, dar sunt sigur ca organizatorii nu au avut aceasta posibilitate.
   
     Ce vei citi aici? In general ceea ce ma intreaba oamenii, experienta mea din curse si recomandari de antrenament, nutritie, cateva lucruri despre mine, punctele mele de vedere…

     Sezonul asta am mai participat la cateva competitii de sosea pe care o sa le descriu retroactiv.


     La sfarsit de prima postare trebuie sa multumesc varului meu Madalin, pentru ajutorul dat cu aranjarea acestui blog dar si pentru sfatul de a sta acasa azi :)) 

Adrian Nitu

1 comment:

  1. bun venit in lumea blogurilor !
    Cu siguranta povesti interesante pentru iubitorii ciclismului vei avea,
    vad ca ai si condei,
    asa incat sper sa capeti popularitate cu povestile tale. Sunt pe urmele tale, macar virtual, fiindca altfel abilitatile sportive mi-au lipsit dintodeauna , cu toata admiratia mea pentru ciclisti !

    ReplyDelete