Monday, October 20, 2014

Riders Club - Haiduci si Domnite - Moara Vlasiei

      Unde s-a duuus cand a a apuuus forma de varf a gloriei mele? :D Ei s-a dus acum vreo luna dar eu tot am vrut sa termin sezonul cu ceva frumos!
       Riders Club – Haiduci si Domnite a fost alegerea buna, ceva mai lejeranu’ ca ultima cursa din an.
       Cum am spus, am lasat-o mai moale, e ceva ce fac in fiecare an, doar asa sunt fresh si refacut pentru un sezon nou. Stiind asta, evident nu am mers sa castig, mai era si plat totul…


        La inceputul traseului de la concursul de la Moara Vlasiei e un loc cu noroi vesnic. Singura dorinta dupa start a fost sa trec bine peste noroi. Asfel am plecat bine si am luat roata lui Dan Crista, luam bine virajul la 90c in coborare si apoi vin baile de noroi. Scap intreg si inca ma simteam chiar bine.
        Mi s-a rupt filmul cand am intrat pe prima zona super accidentata, cauciucurile umflate tare nu ma ajutau deloc ( hey e ultima cursa, am zis ca mai bine le umlfu tare ca sa nu sparg). Chiar nu-mi gaseam ritmul. Oh sod it!

        De aici incolo am mers cum am avut chef, doar spre final am mai zarit un grup care putea fi prins, m-am pus la treaba cu Bogdan Dumitru dar prea tarziu.
        Foarte murdar (dupa ce am fugit de noroi tot anul acum nu m-a mai deranjat) si cu picioarele inghetate la final dar bucuros ca am mai incheiat un an foarte bun, sper ca si urmatorii sa pot sa ii fac asa cum vreau eu.
        Imediat dupa ce termin perioada de tranzitie post-sezon  sa incep treaba pentru anul urmator, ca deh, n-ajunge sa-ti doresti. Intai la sala apoi combinat, pana prin luna mai.
        Continuati sa vizitati prezentul blog… o sa mai revin cu cate ceva nou din cand in cand!


Adrian Nitu

No comments:

Post a Comment