Monday, September 8, 2014

Campina Open MTB

      Sambata trecuta am fost la a treia editie a “Campina Open MTB”, eveniment model care intampina in fiecare an participantii cu atmosfera frumoasa, traseu pe cinste ( facut de Eco Alpin Sport Club Caraiman Campina sub consilierea lui Marian Frunzeanu si a lui Ulisse Gheduzzi) totul pentru a strange fonduri pentru copii cu autism. Aviz celor ce vor sa faca o donatie, nu va mai prostiti pe net cu galeti in cap, platiti taxa la Campina MTB!


        In ceea ce ma priveste, aveam ceva dubii legate de forma mea de moment. Dubiile au generate de saptamana premergatoare la “Riders Club – Livada cu Ciresi” unde am fost organizator. A fost ceva de alergat atunci si nu numai ca nu m-am antrenat dar am si facut ceva munci fizice nu tocmai indicate pentru sportiv… de la golit balti cu galeata la taiat iarba cu secera. Totusi in final totul a meritat.


        Suspiciunile mi s-au adeverit la 10-15’ dupa start, energia ca parul pe fundul unui bebelus! :)) Din experienta stiu ca nu trebuie sa te fortezi in situatia asta pentru ca risti sa te faci “muci” asap! Trebuie sa mergi “la consum” cu cat ai acolo si vezi ce iese. Nu m-am bagat deci dupa primii, eram al 5-6 lea cred  cand s-a traversat soseaua.
        De aici incolo am mai schimbat pozitiile cu sportivii dinaintea mea, am fost si o scurta perioada pe locul 3 cu primii doi cam la 30’ in fata. Alas, cand nu merge nu merge…


        Mici probleme m-au mai sacait pe drum, un lant incolacit dupa schimbatorul de fata si un farmacist al inimii Catena care m-a bagat in noroi. Am incheiat totusi pe locul 4. No podium, dar la Campina primesti premiu de consolare pana la locul 5 :D
         Bravo echipei de la Campina pentru organizare si sponsorilor pentru implicarea in aceste activitati laudabile.
        
Adrian Nitu




        

No comments:

Post a Comment