Monday, August 29, 2016

4 pedale - si usor si provocator

Welcome!

    A venit si perioada din an in care se tine unicul concurs de mtb-stafeta din tara. A inceput in anul inaugural al Riders Club sub numele de Riders Club Team Challenge iar intre timp s-a rebranduit in 4 pedale.

   Mereu a fost distractie la 4 pedale, organizarea ireprosabila MPG,vremea buna din fiecare an traseul fun si conceptul de stafeta asa mi l-a lasat in amintiri. In trecut am ocupat locurile 1,1,2 -  am aratat ce aveam de aratat, asa ca anul asta m-am gandit sa "ajut" un rider de nivel inferior si sa facem o echipa de nivel 2 cu care poate luam podium. Oricum nu gasisem pe nimeni cu posibilitati asemanatoare cu ale mele. De la Team Giant interesat a fost Dragos Bucurenci, zicea ca n-a mai iesit de la Prima Evadare dar se pare ca merge destul de bine si nu se lasa cu una cu doua...


   La 4 Pedale ideal e ca ciclistul mai puternic si cu mai multa indemanare sa plece primul. Asa am facut si noi. Luam frumos startul, iar dupa 500m Dan Shine sare ca o... lacusta la carma cursei. Dupa momentul lui de glorie, ritmul va fi impus de Gerhard "Ghepard" Dumitrescu si de Adrian Dumitru.

   Eu am mers o vreme cu good ol' Alex Ciocan, dar cand a inceput sa o apese picioarele mele lipsite de vigoare m-au lasat si i-am pierdut roata. Din spate a venit foarte montat cu doua spalatoare Bosch in ochi Alexandru Grozea. Am stat dupa el multa vreme, dar incepusera sa ma deranjeze niste dureri in zona lombara. Asa mi se intampla cand las de-o parte mtb-ul 2-3 saptamani.


   Inchei tura cu un timp rezonabil si ii predau stafeta lui Dragos. Spal bicicleta, ma schimb, ma clatesc si in timp ce schimbam o vorba cu lumea apare Dragos cam prea devreme. A fost incurcat de un voluntar zapacit si facuse 16km in loc de 20 :( Era necajit. Eu mi-am zis: "of, asta e" si l-am indemnat sa o sa de la capat si sa faca tura din nou sa vedem cam pe unde ne-am fi situat.

    Cu timpul meu plus timpul intregistrat de Dragos (mai obosit si probabil mai demoralizat) pe tura noua ne-am fi clasat pe 3-4. Regretabil ca nu ocupam locul meritat dar castigurile adevarate pe care ti le ofera sportul sunt beneficiile asupra sanatatii si lectiile de perseverenta. Mort-copt, trebuie sa ajungi la final, nici nu iti dai seamana cum te influenteaza, totul lucreaza in "backgroud".


   Desi nu am avut un lot foarte mare de la Giant Team Romania atat Laurentiu Oprea + Vlad Barbu cat si Lucian Balaban + Vasile Rotaru (Gatorade) si-au adjudecat locurile 1 la categoriile lor.

   De asemenea, si protejatii mei Lolek si Bolek, si-au imbunatatit timpul fata de anul trecut cu 5 minute si vreo 20 de pozitii.

Spor la pedalat!
Adi

No comments:

Post a Comment